Tuesday, February 21, 2012


 


lama sungguh x masak2. Sangat sibuk dgn urusan kerja mungkin sbb awal tahun..byk maklumat yg perlu dibereskan. Kadang2 sampai naik tension. Sebahagian besar masaku sekarang ni dihabiskan dgn urusan kerja. Sebelum ni semua urusan kerja tak pernah aku bawa balik ke rumah.

Dalam sibuk2 tu sempat gak jengah blog kawan2 dan terasa syoknya cuba mencuba..masak memasak ni. Terfikir lah pulak..kalau aku masak kek yg cantik n sedap2 ni mesti boleh jadi terapi minda..esok nak cubalah...InsyaAllah..

1 comment:

  1. Assallamualaikum kak..
    Ermm..makin hari makin bnyk kerja walaupun jadi cikgu kan kak. Yelah, budak zaman skrg ni belajar pun tak mcm kita dah. Makin bnyk input yg mereka dapat. Jadi makin bnyk ilmu, makin bnyk kerja cikgu..

    Kak Mascorpon tu boleh dapat kat bahagian peti sejuk kat supermarket cam Tesco ker, yg besar2 lah. Kalau tak de ganti jer dgn krim cheese tu.. Lagi senang..

    ReplyDelete