Saturday, May 19, 2012



Dah lama tak masak2, semangat pun suam-suam kuku. Stok2 bahan masak pun naik berkulat dalam lemari tuh. Sindrom kurang semangat memasak ni dah 6 bulan melanda. Bila semangat ni nak melonjak semula??? Tunggu peralatan masakku sampai lah...peralatan masakku di sana lebih lengkap daripada yang ada di rumah ni..

Ada cuba 2..3.resepi baru tapi tak berapa menjadi..napa ek? Agaknya sebab tak disertai dengan semangat yang kuat dan nak cepat siap...kejar masa punya pasal...alasan je tuh..

Tapi blog ni tetap menjadi pujaan hatiku kerana ia antara kenangan terindah. Blog ni mengingatkan aku tentang kehidupan kami di tempat orang. Pengalaman sebagai suri rumah sepenuh masa yang amat membahagiakan...betul..tak tipu punya... Syukur alhamdulillah, diberi kesempatan ini.