Thursday, January 12, 2012




Sudah tiga minggu berada di rumah tapi masih lagi sibuk. Sibuk dengan kerja, mengurus anak2 dan macam2 hal ..Sesekali sempat juga jengah dapur kawan2. Terasa rindu utk mencuba resepi baru tapi masa belum mengizinkan..Kesian blog ni..sunyi sepi. 

InsyaAllah bila semua dah selesai, dan semuanya dah stabil ..aku akan mula memasak semula. Buat masa ni..makan tengah hari pun aku tapau ...setiap hari...melampau kan. Kadang2 tu makan malam pun beli..sebenarnya aku x de mood nk memasak...huhuhu.





4 comments:

  1. AKAKKKKKKKKKKKKKK..... Dah muncul kembali ye.. Rindu dgn akak.. Still sibuk lagi eh.. Mmg kan kalau berpindah ni, bnyk sungguh urusan. Naz dah pernah rasa dah dulu...huhuhu.. kepenatan dan keletihan tak yah cakaplah...

    Anyway still wating your new post. Miss u much!

    ReplyDelete
  2. Aslmkum Mawar.baru balik mmg byk benda nak kena uruskan...tambah2 kalau dah mula kerja.bila cargo sampai lagilah nak mengemas brg. bila dah semua selesai barulah ada mood nak masak mcm2...

    ReplyDelete
  3. Akak...hehehe.. dtg lagi ni. Ermm..akak cikgu rupanya. Tentang ovallete tu kan, yg dalam resepi Naz tu tak bau pun kek nya lepas masak.

    ReplyDelete
  4. Naz..sbb cik abg x de ni..tu yg rasa mls nk masak2. Kek pisang ni kegemaran dia. Tunggu dia balik nnti akk cuba buat ya.

    ReplyDelete