Sunday, November 13, 2011

menu sihatku..

Assalamualaikum

Menu simple kt atas tu antara menu sihat aku..Cuma potong telur rebus dan campurkan bersama hirisan daun salad, sedikit hirisan bawang besar, hirisan timun dan hirisan lada benggala. Siram sedikit dengan sos dan mayonis.


Ikan yg aku grill kt atas tu ikan dowry.. tak perlu perap berejam dan menumbuk tung tang bagai..aku cuma lumur lada hitam, sedikit rosemary, kicap cair masin dan sos pedas siam..siap..dan rasanya pun lazat..

laksa..tp jangan buh laksanya tu..cuma buh aksesori yg kt bawah ni ha..

tambah daun salad ...kenyang jugak.
ayam goreng perap ketumbar jintan, halia, bawang n tabur daun kari masa goreng.

2 comments:

  1. wah..sedap2 nampak menu atkins ni..hehehhe... sy dh capai berat yg dikehendaki, so, dh mula hentam memacam makanan...sejak raya haji ari tu..heheheh...skang dh rasa takut nk menimbang...sbb rasanya mkn agak overload dh ni...

    ReplyDelete
  2. Klu naik diet la smla, diet ni x susah sgt kan..

    ReplyDelete